Søk i denne bloggen

torsdag 21. april 2011

Magnus på oppdagelsesreise

Gårsdagens joggetur førte til en rekke nye oppdagelser.. Jeg var i fullstendig ukjent territorium og måtte navigere sumpvann og sti-løse skogholt!

Den første oppdagelsen på turen var et pittelite skur som lå fredelig og rolig for seg selv inne i skogen. Jeg åpnet den ulåste døren og ble møtt av et aldeles praktfullt syn. Et koselig toalett! Dette ble selfølgelig testet og jeg må bare understreke at det var meget tilfredstillende og "gjøre business" i så fredfulle omgivelser.


Det neste funnet var denne lille og forlatte boligen. Alt av vinduer og dører var spikret igjen og det fristet veldig lite og sjekke det ut.. Jeg får dra tilbake og "låse opp" når jeg tør...


Enda et jævlig skummelt hus.



Litt fin utsikt..




ooog til slutt. Creepyness! Dette huset har både strøm og parabol men tilsynelatende ingen vei inn til eiendommen. Jeg trodde stedet var øde, og tuslet rundt for å ta en nærmere titt, helt til jeg så noe som kunne ligne på en person i ett av vinduene! Jeg sprang som faan i retningen jeg kom fra og turte ikke å se tilbake. Her bor det enten en junkie eller en person som ikke ønsker å bli funnet av noe eller noen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar