Søk i denne bloggen

torsdag 7. april 2011

PNTLZZ Workout

Konkurransesesongen er straks igang og jeg har som den eneste av medlemmene i Pointless begynt trene for fullt! Økten idag ble lang og slitsom, men du vet hva de sier: "No pain, No gain".

På turen skjedde det ganske mye spenstige greier!
Jeg måtte blant annet skræve over minst 20 kilo elg-ekskrement. Veldig irriterende at noen aldri lærer å plukke opp etter seg!



Stoppet et sted i skogen og tok et bilde:


Besøkte det berømte rumpetjernet! Observerte desverre ingen rumpetroll, men det viste seg og være et veldig hyggelig sted allikevel!


Snublet i litt piggtråd...


Jeg døde nesten i det jeg eskalerte denne. Den trappa er serriøst ondskap i fast form!


Tok en velfortjent pustepause ca midtveis, på en brygge:


Holdt på å falle ned dette fjellet idet jeg knipset den fantastiske pano´en du kan se lenger ned.




Alt i alt ble det en fortreffelig tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar