Søk i denne bloggen

torsdag 5. mai 2011

Cool story, bro

Pentax ME Super

Altså. Kameraet har fått full service av selgeren, og skulle fungere perfekt. Driten virka ikke etter at jeg henta den på postkontoret. fleebay ass. Etter et par dager virka den hvert tiende minutt. WTF? Åpna det opp idag og så hva som var galt. En fnop ville ikke klikke på plass når jeg trakk filmen videre. Stirra på den i et par minutter og lurte på hvordan i helvete jeg skal få fiksa det. Jævlig mye mekanikk og shit. Plutselig, uten å røre noe som helst, fungerte den. Lurer på om jeg skal få meg en karriere som telekinesisk kameramekaniker, for dette var jævlig sært.

Uansett, kommer sikkert noe mer analog shit etterhvert da. Magnusnordstrand har sikkert noe på lager også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar