Søk i denne bloggen

tirsdag 22. mars 2011

Baking some shit

Jeg er som kjent arbeidsløs, og i den sammenheng har jeg startet et lite prosjekt som går ut på at jeg tester potensielle fremtidige yrker. Idag stod baker/konditor på planen.

Fellow PNTLZZ teammate, Magnus Northbeach hook´a meg opp med hans "custom homemade brownie concoction recepie" noe som naturligvis ikke kunne slå feil, men gjorde nettopp det allikevel.

Utspekulert og jævli som jeg er, brukte jeg sykt mye smør i formen for å prøve å unnslippe en eventuell kakekatastrofe. (Du vet, sånn når hele dritten setter seg fast). Dette endte opp med at jeg, ca 20 minutter ut i stekeprosessen hadde en halv kvadratmeter brownie, flytende rundt i et basseng med smør. For å redde brownien, drenerte jeg smøret og stekte den alt for lenge, noe som igjen førte til at jeg endte opp med den kakekatastrofen jeg prøvde å unnslippe i utgangspunktet.



Av hele denne kladasen klarte jeg utrolig nok og få til ett noenlunde presentabelt stykke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar